Träning...

... och jag.
.
Helt plötsligt så har det gått några veckor igen... veckor utan någon träning för min egen del... och jag som var så stolt över att ha fått in vad jag trodde var en rutin... men ännu en gång så går det upp för mig... rutiner tar lång tid att skapa och oerhört snabbt att rasera... först så var det mina yogapass... måndagar var heliga för mig... men så händer det något på jobbet och jag missar någon gång... och vipps så är rutinen borta... likadant med träningen i övrigt... några hetsiska veckor på jobbet med föreläsningar och allt annat som som dyker upp... träningen försvann... jaja... det är som det är... det är väl bara att ta nya tag... ska bara fixa en grej först... imorgon... men sen... 
.
Tro det eller ej... men jag vill faktiskt ha en rutin som jag följer i alla väder... som yoga.
 

Kommentera inlägget här :