Jag tror på ett liv...

... före döden.
.
De stunder då jag flyttar ut från det lilla utrymmet mellan mina öron har jag möjligheten att få uppleva fantastiska saker... för det är när jag använder mig av mina sinnen... känsel, syn, hörsel, lukt och smak som jag upplever livet utanför mig själv... ett liv fyllt av obegränsade möjligheter och en herrans massa upplevelser... rädslan som bor mellan mina öron hindrar mig stundtals från denna upplevelse och det händer allt som oftast att jag försöker forma den faktiska verkligheten efter mina egna behov... istället för att göra precis tvärtom... ta del och acceptera saker och ting precis som de är... anpassa mina egna behov efter de faktiska förutsättningarna och upptäcka ett liv som har så oerhört mycket att erbjuda... fyllt av möjligheter... varje dag.
.
Ibland så behöver jag bara stanna upp för att upptäcka hur stort livet egentligen är.
 

Kommentera inlägget här :