Då försöker vi...

... igen.
.
Efter att ha gjort mitt bästa med att försöka stanna hemma och tillfriskna i några dagar så är det då dax att återgå till jobbet... känner mig väl relativt frisk frånsett en envis hosta som vägrar ge med sig... men eftersom jag ändå inte riktigt lyckas hålla mig hemma så kan jag lika gärna jobba... i min egen takt... för även om det är rätt mycket som händer just nu så är det viktigt för mig att ta det lugnt... vilket är lättare sagt än gjort... jag har lite tankar om hur jag vill ha det för att underlätta lite för mig... struktur och rutiner är någonting som jag behöver i mitt liv... att göra allting samtidigt funkar helt enkelt inte... en sak i taget är en mycket bättre idé.
.
Det är viktigt för mig att ta det lugnt så jag hinner med att andas lite också.
 

Kommentera inlägget här :