Hostigt...

... och snorigt i familjen.
.
Förkylningen från helvetet har drabbat vår familj... och det är väl inte utan att vi skulle vara glada om vi slapp detta... och om jag nu skulle passa på att gnälla lite mer så är jag väl inte helt nöjd med vårt vinterväder heller... jag skulle inte ens vilja kalla det för en grön vinter... snarare grå... och grå låter lite trist... men va fan... livet är som det är och det finns en hel del som jag inte kan göra någonting åt... det är bara att gilla läget oavsett om det gäller förkylningar eller väder... vi har tak över huvet, mat i magen och inte så mycket att klaga på egentligen... var det någonting som jag fick med mig från Nepal så var det att vi har det för jävla bra i det här landet och ingenting att klaga på... inte ens vädret... eller... nja...
.
Var är vintern?
 

Kommentera inlägget här :