En kärleksfull...

... gemenskap.
.
Jag är oerhört tacksam över den kärleksfulla gemenskap jag möts av varje dag på mitt jobb... vi är ett härligt gäng som finns för varandra i vått och torrt... det är guld värt att ha vänner omkring sig som accepterar mig som den jag är och är på väg åt samma håll som jag... på VågaVa så vill vi leva ett drogfritt liv och det är ju så oerhört mycket enklare att göra det tillsammans... ensam är ju som bekant inte att vara stark... jag behöver människor omkring mig... och jag blir som jag umgås... hänger jag med kärleksfulla människor så blir jag kärleksfull... så tack till alla mina vänner som finns där för mig... ni gör mitt liv så himla mycket enklare.
.
Om du vill bli en "vinnare" så ska du hänga med "vinnarna"... svårare än så behöver det inte vara.
 

Kommentera inlägget här :