Tillit...

... är bra grejer.
.
Jag har blivit betydligt förståndigare med åren... och en av de grejer som jag märkt gjort stor skillnad i mitt liv är att jag kan ha tillit till en hel del som jag haft svårigheter med förut... som det här med stegarbetet t.ex... idag så har jag inga som helst problem med tilliten... jag vet att vårt program fungerar och slipper väldigt ofta att ifrågasätta och göra om saker och ting så att de ska passa mig och mina behov bättre... detta är någonting som jag tagit in efter bästa förmåga i övriga delar av mitt liv... det är inte så himla viktigt att ha åsikter om allting... slippa att fastna i de ofta ändlösa diskutioner och "rätt" eller "fel"... och t.o.m. förvånande skönt att öppna mitt sinne för lite nya idéer... tillit är en gåva som gör det enklare för mig att växa som människa... jag lär mig väldigt mycket om jag vågar lyssna på andra människor.
.
Tillit får mig att öppna mina sinnen och uppleva betydligt mer av vad livet har att erbjuda.
 

Kommentera inlägget här :