Att dyka med en mantra...

... Är en fantastisk upplevelse.
.
Så fick jag då äntligen göra det... Dyka med djävulsrockorna utanför Bali... En helt magisk upplevelse som gränsade till det andliga... Vilka fantastiska djur... Och vilken tur att jag fick uppleva detta dyk... Inte mindre än 6 mantor cirklade omkring runt oss och hade jag sträckt ut armen så hade jag kunnat röra dem... Så nära var jag... Helt underbart att se dem glida omkring runt mig och det var inte utan att tiden stod still... Känslan de gav mig var sinnesro.
.
Vilket underbart djur... Massa ton andlighet.
.
Jag är sannerligen en lyckligt Lottad kille på alla sätt och vis... Inte bara för att jag fått simma med sköldpaddor och dyka med mantor... Jag har så otroligt mycket att vara tacksam för så ett dyk som det igår är bara grädde på moset... Snacka om att jag har ett fett budskap om tacksamhet att dela med mig av ikväll på mötet om jag skulle vilja dela... Min engelska är ju lite sådär om jag ska vara ärlig... Jag kan göra mig förstådd men hade nog faktiskt önskat att den var lite bättre... Men va fan... Jag hankar mig fram och det funkar... Och det ska bli skoj att åka på mötet i Kuta ikväll.
.
Så himla vackra... Och eleganta.


Kommentera inlägget här :