Lovina...

... Var lite av en besvikelse.
.
Nu har vi då vaknat upp i Lovina och jag måste nog tyvärr erkänna att vi blev en smula besvikna... Vet väl inte riktigt vad jag hade för förväntningar men... Jag hade nog trott att det skulle vara en strand att bada på... Men framför vårt hotell så visade sig stranden vara full av båtar och smutsig... Inget som lockade till bad... Synd... Jag vill bada i havet inte i poolen... Det bästa än så länge med Lovina var Buda Bakery... Fantastiskt god mat och helt sinnessjukt goda efterrätter... Vi kommer i vilket fall som helst inte att stanna kvar i Lovina utan drar vidare till Balis västkust för att se på solnedgången... Förhoppningsvis på en schysst strand... Men föst så ska vi besöka fet buddistiska templet som ligger här... Sen ger vi oss iväg upp i bergen ännu en gång... En fantastisk resa... Det är magiskt vackert att köra omkring i bergen... Även om det var lite kallare där uppe... Fick slänga på mig det varmaste jag hade med mig igår... En T-shirt ovanpå linnet.
.
Buda Bakery var en riktig hit... Inte bara gott utan även lugnt och skönt.
.
Roadtrippen fortsätter... Det är skoj att åka omkring med mopparna och utforska ön... Den är onekligen väldigt vacker.


Kommentarer :

#1: Anonym

Va glad jag är att ni åkte dit. Helt klart det enda riktigt schyssta m lovina

Svar: Vi har det mycket bättre där vi är nu... Plus en riktigt svart strand med stora vågor
peter

skriven

Kommentera inlägget här :