Att våga drömma...

... STORA drömmar.
.
När jag vaknade i morse och satte mig på min trappa så for tankarna omkring mellan mina öron... jag har ju alltid haft en hel del drömmar om både ditten och datten... och det slog mig att en hel del av de drömmarna har gått i uppfyllelse... som när jag tänker på det är helt otroligt egentligen... drömmar går i uppfyllelse hur otroliga de än kan ha varit när tanken först har tänkts... och nu funderar jag på att det är dax att våga drömma lite större drömmar eftersom det inte verkar vara någon som helst gräns på vad som är möjligt egentligen... ofta är det jag själv som sätter gränser för mig själv genom att ge upp drömmar lite för tidigt genom att lyssna på min egen lilla/stora kommité som bor mellan mina öron... den kan ibland hindra mig genom att ge helt fel budskap... som att jag inte skulle duga... eller säga åt mig att någonting är omöjligt innan jag provat... nä... jag håller inte med... det är dax att våga drömma de riktigt STORA drömmarna nu... och vet ni vad... jag är seriöst nyfiken på hur långt det kan bära... än så länge har jag bara blivit positivt överraskad.
.
Det finns nog ingen gräns för hur stora drömmar jag ska våga drömma... allt är ju möjligt.
 

Kommentera inlägget här :