EM-guld...

... EM-guld, EM-guld.
.
Vilken nagelbitare den var fotbollsfinalen... och skriket här hemma i Brännebassalt när han tog den sista straffen måste ha hörts ganska långt bort... helt otroligt att få se när Sverige skrev historia och jag blev tårögd när jag såg hur glada alla spelare var av att vinna EM-guld... fantastiskt... det finns knappt ord att beskriva hur stort det kändes att se ett svenskt fotbollslag vinna ett stort mästerskap... jag känner stort hopp för svensk fotboll i framtiden... det finns kanske trots allt ett liv även för svenk fotboll efter Zlatan.
.
Annars så strålar solen från en klarblå himmel och prognosen för dag tre på stranden ser minst sagt sommrig ut... finns nog en anledning att smörja in mig med lite solskydd idag... redan igår låg jag lite i riskzonen för att bränna mig... en yrkesskada som vi kan räkna med som jobbar på VågaVa i Halmstad... men det är väl smällar man kan ta när man har världens bästa jobb.
.
Äventyret på stranden fortsätter och VågaVa go beach 2015 har fått en kanonstart... jag njuter.
 

Kommentera inlägget här :