Jag är fett nöjd...

... med min nya bil.
.
Nu har jag då ägt min nya bil i en vecka... och jag måste få lov att säga att det känns himla lyxigt att glida omkring i den... jag har under åren som gått inte varit den mest bortskämda killen då det gäller bilar även om de senaste årens bilar jag ägt har hållit betydligt högre kvallitét än de jag ägde når jag var i missbruket... en tid då jag för övrigt egentligen inte skulle haft någon bil överhuvudtaget eftersom jag för det mesta körde omkring drogpåverkad... det är en bister sanning som jag fortfarande kan skämmas över... och jag kan bli rädd när jag tänker på hur många bilförare på våra väger som kör påverkade fortfarande... det är skrämmande med alla dessa livsfarliga förare som vi kan möta lite överallt ute i trafiken.
.
Men nu är det andra tider för mig... och drogfriheten har inte bara gett mig möjligheten att vara en betydligt bättre bilförare... nykterheten har även gett mig allt bättre bilar ju längre tiden har gått... och nu har jag då äntligen kunnat köpa en bil som jag vill ha... en måhända liten belöning jämfört med hur mycket annat jag fått genom min drogfrihet... men ändå ett kvitto på att ALLT precis ALLT blivit bättre sen jag la av med drogerna.
.
Visserligen "bara" en matriell belöning... men jag måste säga att jag njuter när jag kör min nya bil.
 

Kommentarer :

#1: Junitjej

Kanonfin bil!

Svar: Då ska du se pedalerna 😉
peter

skriven
#2: Anonym

Snygg bil☺

Svar: Visst är det... Pedalerna är bäst 😀
peter

skriven

Kommentera inlägget här :