Jaha...

... vad ska jag skriva om idag?
.
Jag skulle nog vilja säga att jag är en liten smula stolt över mitt "bloggprojekt"... för hur man än ser det så har jag lyckats rätt bra med att hålla min rutin med att få ner några ord här på daglig basis... och då ska ni veta att det inte är så himla enkelt alla dagar att hitta på någonting att skriva om... min plan från allra första början var att få in en rutin att på daglig basis skriva ner några rader... syftet med det var att någon gång kunna gå till handling på att förverkliga en väldigt gammal dröm som jag har gått och burit på... nämligen att skriva en bok... grejen är väl mest att jag fortfarande inte har en blekaste aning om vad det boken skulle handla om... eller ens en gång vilken sorts bok det skulle vara... men det behöver jag väl inte oroa mig så mycket för... huvudsaken är att jag genom denna blogg visat mig själv att det går att få ner några rader varje dag... även när jag inte har något speciellt att skriva om... och det är grunden min framtida bok vilar på.
.
Att hitta orden är inte alltid så enkelt.

Kommentarer :

#1: Anonym

Skriv en bok om dig själv, använd din blogg som stolpar för att tänka tillbaka på din resa ..

Svar: Det är idé som jag haft... Eller en deckare eller en flumbok eller ja du fattar 😉... Jag kan inte riktigt bestämma mig...
peter

skriven

Kommentera inlägget här :