Nya däck...

... på en ny bil.
.
Jag missar stranden idag då jag är tvungen att åka till Ljungby och byta däck på min bil... jag tyckte nog allt att jag skulle ha nya däck på min nya bil eftersom de som satt på var minst sagt slitna... han som sålde bilen till mig höll med och har nu fixat fram fyra däck som de ska sätta på åt mig idag... vilket i sin tur gör att jag missar Tylösand idag... det stör mig lite grann... men verkligheten har tyvärr gjort att jag missat en och annan dag på stranden i år... det spelar inte så stor roll att jag tycker det är viktigt för mig att hänga med till beachen varje dag... livet har ibland andra planer för mig och då är det bara att gilla läget... jag har lärt mig att det är bra för mig att ta ansvar och ta det viktigaste först... och det gäller inte enbart att strunta i att peta i mig någon form av drog även om det är grunden jag bygger mitt liv på... och idag är en investering för de regniga dagarna... för bra däck är en bra försäkring när man kör omkring i en bil lastad med värdefulla människor.
.
Jag vill ha däck som gör att jag kan köra säkert även de dagarna då det regnar.
 

Kommentera inlägget här :