Regnet...

... det bara öser ner.
.
Vaknade av åskan i morse... just nu så fullkommligt öser regnet ner här i Brännebassalt... och jag är på väg ner till stranden... det är väl inte utan att jag undrar lite över vad jag håller på med... men jag vet ju att en dag på stranen är alltid en bra dag oavsett vilket väder det är.
.
Det är något speciellt med att vara ute i alla väder... och jag mår himla bra av det.
.
Nu är det som det är... vädret är inget att göra någonting åt... mer än det bästa av situationen... och helt ärligt... jag kanske inte har så himla stor lust att åka ner till stranden en regnig dag... men ack så bra jag mår av det... och vet ni vad... idag kan det kanske bli paraply-yoga för första gången i år... eller så blir det som vanligt... när vi närmar oss Tylösand så spricker det upp och solen tittar fram.
 

Kommentera inlägget här :