Två dagar...

... kvar.
.
Till min stora glädje så vaknar jag upp till en klarblå himmel och jag håller tummarna för en solig och fin avslutning på årets minst sagt blåsiga VågaVa go beach projekt... tycker att vi är värda det efter 5 veckor på stranden i ut och skur... och precis som vanligt så känns det en liten smula vemodigt nu när vi närmar oss slutet... jag fullkommligt älskar detta projekt... att hänga på en av sveriges finaste sandstränder är mumma för min själ... här skulle jag kunna tänka mig att bo året runt... Tylösand har blivit vår strand... snacka om att gå från utanförskap till innanförskap... de glada igenkännande blickarna från alla de andra som tillbringar mycket av sin sommar här visar mig att vi är mer än välkommna in i samhället på samhällets villkor... och den känslan kan vi ta med oss överallt... skönt.
.
Varje dag i fem veckor... oavsett väder... vi har blivit en del av stranden i Tylösand.
 

Kommentera inlägget här :