Väder...

... aktiviteter.
.
På sommaren så planeras det för många aktiviteter i vårt avlånga land... grejen är väl bara att när man sitter ner och planerar för en sommaraktivitet så är det nog lätt att ha en strålande sol med i planeringen... men som ni säkert har blivit varse så är ju den svenska sommaren inte alltid så strålande... idag så ska mina vänner gifta sig och det är väl tur att de strålar som solar innifrån... och att det är det som egentligen betyder något när man gifter sig... kärleken är varm och skön även om det regnar ute och jag är övertygad om att de kommer att minnas denna dagen som en solig dag även om det skulle råka komma några droppar regn... jag önskar dem det bästa och hoppas att de får leva lyckliga i alla sina dagar... för det är ju lite som en saga... i verkligheten... och det fyller mig med hopp när jag ser att vi lever i en värld där drömmar går i uppfyllelse.
.
Och störst av allt är... kärleken.
 

Kommentera inlägget här :