Vatten...

... vatten och ännu mer vatten.
.
En sak som jag märker ganska snabbt när jag hänger på stranden är att jag glömmer bort att dricka... detta trots att jag vet vikten av att dricka mycket när jag är i solen... vaknade i morse och kunde riktigt känna hur min kropp skrek efter vatten... och min tanke var att jag kanske borde byta ut varannan ciggarett mot en flaska vatten... det hade blivit en hel del vatten och det hade ju inte varit helt fel.
.
Annars så har vi haft en minst sagt strålande start på vårt fantastiska sommarprojekt... vi är ett härligt gäng som hänger på Tylösand och till vår glädje så kommer det allt fler och fler besökare ner till oss... och det kan jag förstå... hänger man med vinnarna så blir man själv en vinnare.
.
Varför inte titta ner till oss på stranden och haka på ett yogapass efter morgonmötet klockan 10.00.
 

Kommentera inlägget här :