Ångrar mig...

... inte.
.
Eller nja, det är väl en sanning med lite dubbla bottnar... hela mitt väsen sitter just nu och skriker åt mig att börja röka igen... det är en rent fysisk känsla och jag kan riktigt känna hur den på något underligt sätt övergår i någon slags mental besatthet... mitt förstånd befinner sig utan tvekan utanför mig själv för tillfället... så jag är både glad och JÄVLIGT FÖRBANNAD på att jag berättat för någon annan än mig själv om mitt rökstopp... förbannad för att stängt dörren så att jag inte kan använda mig av det som funkat bra i några veckor... imorgon... sen... ska bara... glad över att det finns fler än jag själv som hakat på själva tävlingsgrejen... för tävling gillar jag... och så är jag givetvis både glad och stolt över att jag än så länge trots allt inte rökt idag... för helt ärligt... jag vill verkligen inte röka längre... även om det inte känns så just nu.
.
Nu får det fan vara nog... glödande växtdelar i rullat papper ska inte bestämma över mig längre.
 
 

Kommentarer :

#1: joce kryca

Rök rök rök jag bara smakar på ordet ! Och minsann det smakar om ordet!! I nästa stund tänker jag röööök och då grumlas min syn. Va e det jag babblar om nu då,skit med det rök ! Det gick nog upp i ök.Loke Lonesome

Svar: Å jag röker igen ;-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :