Brädan...

... och jag.
.
Så var det då dax för den årliga resan till Trysil... för även om det var inbrott i vår bil och nästan alla mina grejer blev stulna så var det inte något som hindrade mig... brädan har jag kvar och nya skidkläder gick att köpa så i morgon så står jag i backarna igen med min bräda... och det är inte utan att jag längtar efter att ge mig ut på nya äventyr och upplevelser... jag tycker ju att det är himla skoj att åka bräda... jag kanske inte är den vassaste åkaren i backen och gör inte de fräckaste trixen... men jag njuter av att glida omkring på min bräda med shysst musik i lurarna... få känna de där stunderna av obeskrivlig lycka strömma genom kroppen när man får lite flyt eller hittar orörd nysnö att åka i... korta intensiva upplevelser av ren lycka där det känns som om tiden står still.
.
Det är en helt underbar känsla att lyckas sätta några svängar i djup orörd snö.
 

Kommentera inlägget här :