En intensiv...

... vecka framför mig.
.
Idag så bär det iväg till Lunds Universitet för en föreläsning på deras mobiliseringskurs... och det är bara starten på en minst sagt intensiv vecka med mycket resande för mig... och någonstans så gillar jag väl detta... kanske är en av anledningarna att jag har en himla bra föreläsning att komma med... jag känner att jag har någonting meningsfullt att berätta... allra helst eftersom jag är av åsikten att vi inte får glömma bort människan bakom ett missbruk... det är så mycket mer är diagnoser och kemiska obalanser mellan öronen på en missbrukare... och jag vill mer än gärna förmedla den rent mänskliga aspekten så att mina åhörare kan förstå att vi som är beroende inte är några konstiga UFO och betydligt mer än statestik och konstiga tabeller... och förhoppningsvis så kan de flesta i publiken känna igen sig i något som jag berättar och förstå att ett missbruk kan drabba precis vem som helst.
.
Jag tycker att jag har någonting viktigt att förmedla i min föreläsning.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Du är jätteduktig och du föreläser superbra :)

Svar: Tack det värmer att höra... Kram
peter

skriven
#2: Gunilla

Hoppas veckan blir bra, trots att du har mycket att göra.
Här skiner solen.........

Svar: Det kan vara lite skönt med intensiteten... Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :