Full fart...

... igen.
.
Efter en underbar vecka i Trysil är jag nu tillbaka i verkligheten... och det är rätt mycket resande på gång denna veckan... idag är jag på väg till Växjö för att föreläsa hela dagen och imorgon så bär det iväg på en lång resa till Östersund för att tillbringa helgen och göra lite service i vår fiNA gemenskap på servicekonferansen... många timmar i bilen blir det... det är då som jag tycker att en talbok att lyssna på är finfina grejer... tiden går fort och en av de stora fördelarna med att sitta och lyssna i bilen är att jag kör lite lugnare... en bra grej med tanke på alla fartkameror som finns längs våra vägar.
.
Jag hinner tyvärr inte åka någon bräda när jag är i Östersund.
.
Det ska bli skoj att komma upp till Östersund även om jag inte kommer att hinna med någon utflykt till Åre denna gången... men jag får vara nöjd med förra veckans fina brädåkning... acceptera att våren och sommaren är på G och stilla ner en smula och vänta på nästa säsong i backarna.
 
 

Kommentera inlägget här :