Jaha...

... då kör vi igen.
.
Som några säker har märkt så har mitt bloggskrivande legat nere i några dagar... tror nästan att detta är ett av de längsta uppehållet jag tagit från skrivandet här sedan jag startade min blogg... och varför det blev så denna gång beror på flera saker... det blev helt enkelt lite för mycket för mig den senaste veckan... och att skriva blogg hamnade lite längre ner på min "att göra" lista... möjligtvis så kommer jag att skriva om lite av det som hänt i veckan lite senare... jag har inte riktigt bestämt mig än... och det känns lite viktigt för mig att hitta någon form av balans på mitt privata liv och mitt liv på nätet... det är lätt för mig att lämna ut mig lite för mycket när känslorna rinner över... och vad det kan bero på har jag väl en liten aning om... det är helt enkelt himla skönt att få skriva av sig lite... få ut tankarna ur huvudet och möjligtvis få en liten smula mer kontakt med mitt förstånd... annars så är det lätt att mina känslor tar över mitt liv... och det är inte alltid en bra lösning.
.
Ja då var vi tillbaka igen då... peter och lilla peter i en och samma skepnad.
 

Kommentera inlägget här :