Resan...

... fortsätter.
.
Rent fysiskt så innebär det att jag idag tar bilen ner till Kristianstad för att föreläsa... mentalt så tänker jag lite på min resa genom livet... jag har ju varit drogfri i en herrans massa år och jobbat en hel del med mig själv på den resan... och det ger resultat... jag känner mig friare än någonsin... vågar tro på mina drömmar... för jag har ju hur många bevis som helst på att drömmar går i uppfyllelse... det räcker att stanna upp och se på hur mitt liv ser ut idag... det är nästan så att jag får nypa mig i armen för att fatta att jag inte drömmer... och jag känner mig trygg i mina förväntningar om att det finns så mycket mer som väntar runt hörnet på min resa genom livet... ja... jag tror på ett liv före döden idag... det känns tryggt.
.
"Så länge jag följer denna vägen har jag inget att vara rädd för."
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :