Tid...

... tar tid.
.
Två av mina fina vänner tar tid idag... och det påminner mig om hur fantastiska liv vi som väljer att leva drogfritt skapar oss... det är långt ifrån självklart för en missbrukare att sluta använda droger... de flesta narkomaner fortsätter ju att peta i sig droger trots att livet går i kras... och ju sämre det går desto mer drogar man... och att stanna upp bli drogfri och träffa sig själv är långt ifrån en självklarhet... inte så konstigt kanske... vem vill se röran man ställt till med i sitt liv... men vi är några få som vågar se sanningen om oss själva och bryta med missbruket... en inte alltid så himla bekväm resa till en början... men vågar man bara stanna kvar... låta tiden ha sin gång... då blir man belönad med ett liv värt att leva... det krävs mod att låta tid ta tid... men till slut så är det värt varenda sekund... så grattis till er som valt att följa med på resan... jag behöver er.
.
Jag är väldigt tacksam över att ha vänner som precis som jag valt att leva ett drogfritt liv... tillsammans är vi starka.
 

Kommentera inlägget här :