"Det går...

... över".
.
En kommentar man ofta får när livet krachar är att det kommer att "gå över"... och jag måste medge att jag själv också slängt ur mig de orden mer än en gång... naturligtvis så är det ju sant... det går över till slut... men i stunden så känns det inte riktigt så... inte på långa väger... livet ÄR slut... allting HAR gått åt helvete... och att tro att det ska gå över är ju mer än vad jag klarar av att ta in... just nu... tack och lov så tror jag på att stanna kvar i känslan även om hela mitt väsen skriker åt mig att fly... och till slut så lär jag väl acceptera att saker och ting är som de är... och då mina vänner... då börjar förändringen och till slut så kanske det går över då... även om jag tvivlar på det.
.
Kloka ord...
 

Kommentarer :

#1: Lena Eliasson

Tack Peter för att du stannar kvar och visar vägen! Kram!

Svar: Tack till alla oss som stannar kvar och gör det möjligt.
kram
peter

skriven
#2: Anette

Kram vännen <3

Svar: Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :