Jag vill springa...

... ifrån mig själv.
.
Vill inte känna på de känslor jag ligger inne med just nu... vill bara fly, fly, fly, fly... samtidigt som jag kan känna hur skönt det är att göra tvärtom... stanna kvar... inte just då men efteråt... jag har nog aldrig någonsin gråtit så mycket som jag gjorde igår... och som tur är så har jag massor av fina vänner omkring mig som finns där för mig... visst... det blir lite jobbigt att älta efter ett tag... och som någon klok människa sa till mig igår... "det går över"... ni vet den där meningen som är helt omöjlig att ta in när man är under isen.
.
Att jag fortfarande är rökfri är inget annat än ett mirakel.
.
Samtidigt som mina känslor fullständigt löper amok är jag då rökfri... och ni ska veta att t.o.m. jag själv är förvånad... för är det någongång som jag vill tända en cigg så är det nu när jag mår skit... och inte riktigt vill att livet ska se ut som det gör för mig nu.
.
Ja jävlar... seperationer är jobbiga.
 

Kommentarer :

#1: Lena Bern

KRAM ❤️

Svar: tack
peter

skriven
#2: Patrik Persson

Kram ❤️

Svar: tack
peter

skriven

Kommentera inlägget här :