Tacksam...

... över mitt jobb.
.
Jag har utan att tveka ett av världens bästa jobb... och att få åka ut i landet som idag och repensentera VågaVa är en gåva... för även nu när mitt privatliv har havererat så har jag inga problem med det... livet på livets villkor är stuntals en riktigt plågsam historia... fast det brukar ju jämna ut sig i längden... efter regn kommer ju som bekant sol hur tröstlöst det än kan verka för stunden... och ni ska veta att det är lite skönt att "pausa" lite i privatlivet och kasta mig in i jobbet en dag som idag... just nu sitter jag på tåget på väg till stockholm där jag ska föreläsa på rättspsyk om några timmar... och det ser jag fram emot med viss spänning... och trygg i min förvissning om att det kommer jag att klara galant oavsett hur jag mår... skönt med lite trygghet någonstans i mitt för tillfället lite osäkra liv... skönt att ha fantastiska medarbetare som sköter verksamheten på hemmaplan... jag är stolt över vår fina förening... och jag kan känna stor tacksamhet över alla fina människor som jag har omkring mig... både i mitt privatliv och på jobbet... för hur det än känns inom mig så VET jag att det kommer att bli bra till slut... så stort tack till alla er som finns i mitt liv... jag är aldrig ensam... det bara känns så ibland
.
Dagens ros ger jag till alla de fina människor som jag träffar på min resa genom livet.
 

Kommentera inlägget här :