Att ringa det där...

... samtalet.
.
Jag är en kille som har svårt för att ringa det där samtalet som jag borde göra regelbundet... har för övrigt väldigt svårt för att ringa någon överhuvudtaget... men det jag tänkte på just nu är det där samtalet till min sponsor... varför det är så är egentligen en gåta... men någonstans långt inom mig så ställer jag nog krav på mig själv om att jag på något underligt sätt är tvungen att leverera någonting... vilket naturligtvis inte alls är fallet... är det någon som jag kan ringa utan några som helst krav så är det just min sponsor... nu skriver jag om det här och hoppas att det gör skillnad... för så är det ibland... när jag bara får mina konstiga tankar utanför mig själv så händer det att det kommer en lösning till mig... typ som i detta fallet lyfta luren och slå ett redan inprogramerat snabbnummer.
.
Det "där" samtalet kan betyda skillnaden på liv eller död för mig.
 

Kommentera inlägget här :