Det löser sig...

... alltid till slut.
.
Det har varit några veckor med massor av tankar om hur, varför och på vilket sätt som satt sina spår i mitt inre... jag tycker att det är stressigt med valmöjligheter... har ju väldigt svårt med att välja överhuvudtaget... ett restaurantbesök kan vara en ren plåga för mig eftersom jag har så himla svårt att bestämma mig för vad jag vill ha... livrädd för att ångra mig... visst förstår jag att det är en frihet att kunna välja men det tar inte riktigt bort min beslutsångest förutom då det gäller drogerna... där är jag tvärtom väldigt tacksam över att ha ett val... ja tack eller nej tack... jaja... nu börjar i alla fall det mesta att trilla på plats... och som det ser ut så behöver vi kanske tillämpa lite mer tålamod innan vi kommer fram till vårt mål... eller så är det så himla enkelt att det är just resan som är målet... en sak jag vet med säkerhet är att det till slut blir som det ska bli... för allt löser sig ju alltid till slut.
.
Förr eller senare så blir det alltid precis som det ska bli.
 
 

Kommentera inlägget här :