Klippa gräset...

... en sista gång.
.
Nu är det snart jul igen... och det börjar bli dax att plocka in trädgårdsmöblerna och klippa gräset en sista gång innan snön faller... jag har redan sett de första anonserna för julborden... och för mig känns det lika konstigt varje år... har ju knappt fattat att sommaren är slut än trots att jag inte har haft på mig några kortbyxor de senaste veckorna... tiden rullar på i ett rasande tempo... om några få veckor så ska jag åka på konvent i nepal och det ser jag verkligen fram emot... kanske t.o.m. lite mer än julafton om jag ska vara riktigt ärlig... det måste bero på att jag blivit äldre... julafton betyder inte lika mycket för mig längre och det är inget jag sörjer vidare mycket... då ser jag hellre fram emot midsommarafton faktiskt... och med denna farten så är det ju inte så långt kvar tills dess.
.
En gång till i år sen får det räcka för denna gången... 
 

Kommentera inlägget här :