Fårö...

... är fint.
.
Första dagen i frihet efter en natt i fängelset i Visby var fantastisk... och nu så sitter jag utanför vår stuga på Fårö och njuter av morgonsolen... en hel orörd dag på konventet ligger framför mig... massor av häng med fina vänner, lite dans, kanske ett kvällsmöte runt en brasa på stranden och sist men inte minst... få lyssna på alla dessa fantastiska talare som delar med sig av sina erfarenheter, styrka och hopp... men kan väl säga att detta är ett mycket bra ställe för mig att få en djupare förståelse om varför jag valt hänga med just den här gemenskapen... tillsammans gör vi det omöjliga möjligt... och visar att det finns ett liv värt namnet när vi väl valt att lägga drogerna på hyllan... ett liv fyllt av frihet, hopp och kärlek.
.
ALLA som har en önskan om att leva ett drogfritt liv är välkommna i vår fiNA gemenskap... det tycker jag är fint.
 

Kommentera inlägget här :