Ett nytt kontor...

... väntar på mig.
.
Så har vi då äntligen fixat till vår lilla lokal längst bort i källaren på VågaVa i Halmstad... och jag ska få ett nytt kontor... det är med skräckblandad förtjusning som jag flyttar in... lite rädd för att ställa mig utanför gruppen men väldigt skönt att få en möjlighet att kunna sätta mig ner i lugn och ro och jobba vidare med strukturen i vår ständigt växande verksamhet... tanken är att det ska bli ännu mer ordning och reda på pappersarbetet... att jag ska kunna ha samtal med mina anställda utan att bli avbruten... och att förhoppningsvis få en bättre möjlighet att kunna dokumentera hur bra vi egentligen är på att göra vårt jobb... för VågaVa är inget annat än en mirakelfabrik där vi finner ett helt nytt sätt att leva... drogfria.
.
En kärleksfull gemenskap är obetalbar.
 

Kommentera inlägget här :