Lite trögstartad...

... idag.
.
Det blev varken hackat eller malet igår... hade lite ärende till stan som gjorde att jag inte riktigt kom igång med vårt renoveringsprojekt som jag skulle velat... så nu sitter jag här och laddar upp för en förhoppningsvis effektiv dag med alla mina verktyg... först på schemat idag står att jag ska stänga av vattnet, dra om det inkommande vattnet och förhoppningsvis få igång allt igen... allt för att det ska bli klart att fylla igen alla hål i källaren så att golvet ska bli klart för klinkerläggningen... sen ska jag ge mig på väggarna och fixa så jag får elen dit jag vill... vinkelslipen och bilhammaren ska gå varma... dammigt... javisst... men vill man att det ska bli fint så finns det en hel del underarbete att göra innan vi är klara för att sätta kakel.
.
Som sagt... det är resan som är målet.
 

Kommentera inlägget här :