Kvalité...

... är viktigt för mig.
.
Mina billigaste kläder är oftast inte dem som kostade minst när jag köpte dem... utan de som jag använder mest... och det är därför jag lagt märke till att kvalitét lönar sig i längden... jag kom ihåg när jag för första gången köpte en T-shirt för 500 kr och nog tyckte att det var lite i dyraste laget... men när jag fortfarande kan använda den efter 10 år så fattar jag ju att det var ett av mina bästa köp någonsin... jag har ju lagt ut betydligt mer pengar på billiga T-shirts på samma tid som inte hållt mer än några gånger innan de var söndertvättade...  jag har hellre lite färre kläder av god kvalitét som jag trivs med än massor av billig skit som bara ligger och samlar damm i garderoben.
.
Samma med livet i övrigt... hellre några få riktigt goda vänner än massor av bekanta.
.
För mig är min fru världens bästa kvinna... jag nöjer mig inte med mindre.
 

Kommentera inlägget här :