Tro det eller...

... ej.
.
Alla listerna är uppsatta... och jag skulle vilja påstå att vi är i stort sett färdiga med vår renovering... nu ska det bara städas upp utanför huset innan jag sätter in tätningslister och ett nytt bastufönster... ALLA lister är i alla fall uppsatta och jag har inte sparat någon till senare en annan gång... nu är bastun igång och jag tänker njuta av det faktum att vi gjort och inte minst slutfört ett förbannat bra jobb.
.
Ett resultat av vår renovering är att jag har börjat ta lite vacklande steg och börjat göra mitt bästa med att laga lite mat... igår blev det en kallops där jag slaviskt följde kokboken... tanken är att först lära mig grunderna innan jag förhoppningsvis sätter lite av min egen prägel på kokkonstens konster... skönt att det aldrig är för sent att lära sig något nytt.
.
Dra på trissor... vi har ett helt färdigt kök där jag kan lära mig lite av kokkonstens konster.
 

Kommentera inlägget här :