Vem vet...

... inte jag.
.
Att sia om framtiden är inte alltid så lätt... det enda jag vet är att drömmar kan gå i uppfyllelse om vi gör vårt bästa för att förverkliga dem... visst kan livet sätta käppar i hjulet för oss lite då och då men det är ju ingenting som vi kan göra så mycket mer åt än att acceptera läget som det är... resan till målet är ju inte alltid spikrak... men helt ärligt... inte i mina vildaste fantasier kunde jag väl tro att det gick att få det så bra som jag har idag för x antal år sedan... och då har jag fortfarande kvar en av mina äldsta drömmar om att bli filmstjärna i Hollywood när jag är 80 år gammal... om så bara som statist... och tro mig när jag fortfarande säger att det är fullt möjligt... för vem vet... inte jag.
.
Allt... precis allt är möjligt.
 

Kommentera inlägget här :