Alla hjältars...

... dag.
.
Igår kväll så tog jag på mig min kavaj och mina trånga finskor... och jag måste ändå reflektara lite över det här med skorna... nu är mina skor helt okej och anledningen att de känns så trånga är väldigt enkel... jag använder dem alldeles för sällan... några gånger till så kommer de att passa perfekt... men eftersom jag i grunden är en bekväm kille så tar jag ju hellre på mig mina converse de få gånger jag använder min kavaj... vad som slår mig är alla tjejer som helt uppenbart går omkring i väldigt obekväma skor... för att gå omkring i dessa högklackade skor kan ju bara inte vara bekvämt... eller har jag fel nu?
.
I vilket fall som helst så var det en trevlig kväll i Ljungby... det delades ut priser och käkades god mat... och det slår mig att jag nu för tiden inte har några som helst problem med att passa in i de flesta samanhang... visserligen så hade jag en uppgift att stå och prata lite på scenen vilket ju alltid gör saken lättare... men ändå... jag känner mig inte längre så annorlunda utan har accepterat att jag är mest som alla andra... vilket är ganska skönt när jag tänker efter... det har ju inte alltid varit på det sättet.
.
Kavaj och finskor... nu för tiden så anpassar jag min klädsel efter samanhanget.
 

Kommentera inlägget här :