Om en vecka...

... är inte idag.
.
Ni vet hur det är... man har planerat en liten resa... i mitt fall så drar jag ju till Trysil nästa söndag för att gå på det årliga "ski and recovery" konventet... i mitt tycke det överlägset roligaste konventet jag någonsin varit på... kanske för att det mest handlar om att åka bräda och umgås med tillfrisknandet under avslappnade skönt kravlösa former... men det var inte riktigt det jag tänkte på när jag började skriva här... nä... det var mest det där med att vara här och nu... om en vecka är ju inte idag... och idag är hur jag än ser det den viktigaste dagen i mitt liv... idag är den enda dagen då jag har möjlighet att påverka mitt eget liv... idag har jag valt att leva drogfritt vad som än händer... så idag är inte nästa söndag... idag är bara idag... och det är minsann inte så bara egentligen.
.
Det är lätt att drömma sig en vecka fram eller ett år tillbaka i tiden... 
 

Kommentera inlägget här :