Världens bästa...

... sponsor.
.
Jag är inte killen som ringer min sponsor varje dag... långt därifrån... detta trots att jag kan lugnt säga att jag har 100% tillit till hans sätt att vägleda mig... han är definitivt en människa som jag kan hålla mig i om det blåser upp till storm i mitt liv... när jag tappar kontakten med mitt förstånd och känslorna tar över så känns det himla tryggt att ha någon som han att lyssna på... hans råd är alltid klockrena och jag vet med säkerhet att han bara vill mitt bästa i varje situation... naturligtvis så hade jag mått bra av att ringa honom betydligt oftare istället för att försöka komma på alla lösningar själv på mina egna problem... men... "kan själv" sitter djupt rotat hos mig... och då kan jag få för mig att jag inte behöver någon vägledning överhuvudtaget... det är så klart inte bra för mig... så idag så ska jag lyfta på luren... ringa min sponsor... och få den vägledning som jag så väl behöver... vilken lyx när man som jag har världens bästa sponsor.
.
Detta är inte min sponsor... 
 

Kommentera inlägget här :