Kashmir...

... paket kom igår.
.
Så kom det då äntligen... paketet från Nepal fyllt med kashmirtröjor, poncos och halsdukar... och nu ska jag då bara se hur det går med försäljningen av dessa produkter... hur som helst så finns det kashmirprodukter till rena vrakpriser och jag är helt övertygad om att mina framtida kunder kommer att bli hur nöjda som helst... allra helst efter några år eftersom kashmir är ett material som rätt skött håller i princip hur länge som helst... och har man väl tagit på sig ett kashmirplagg så vill man inte ha någonting annat... tro mig... kvallitét är skönt.
.
Det var spännande att packa upp paketet från Nepal... första sändningen är i hamn.
.
Tanken är att mina vänner i Nepal ska kunna få sig en inkomst... och tro mig när jag säger att det behövs... Nepal var ett mycket fattigt land redan innan jordbävningen och det blev verkligen inte bättre efter denna katastrof... jag vill göra vad jag kan och att "bara" skicka ner pengar tycker inte jag är så bra... känslan av att göra ett arbete för att tjäna pengarna är betydligt skönare för den enskilde personen... det är i alla fall min åsikt.
 

Kommentera inlägget här :