Pengarna...

... går upp i rök.
.
Vansinnet med min rökning fortsätter... och när jag märker hur mina pengar går upp i rök så kan jag inte annat än förundras över mekanismerna bakom min rökning... för det är inte gott... och jag vill ju egentligen inte... men lik förbannat så blossar jag på trots att jag VET av egen erfarenhet att jag klarar mig utan cigaretter... jag tänker inte slå på mig själv över min dåliga vana utan bara stilla observera vansinnet... sen... imorgon... ska bara... ekar mellan mina öron när jag tänder en cigg... och det börjar bli svårt att inte känna mig misslyckad trots mitt beslut om motsatsen nu när jag skriver om det... helst skulle jag vilja ta bort detta inlägg.
.
Det är inte lätt att erkänna att denna lilla tingest har så stor makt över mig som den har.
 

Kommentera inlägget här :