Träning...

... och möte.
.
Idag ska bli en dag i tillfrisknandets tecken är det tänkt... om ett litet tag sticker jag iväg på ett tidigt morgonmöte i Göteborg... sen är det faktiskt tänkt att jag ska sticka iväg och träna lite... efter mina nära dödenupplevelser när jag klättrade i Nepals berg så fick jag nämligen ett kvitto på att min kondis inte är riktigt 100%... och snart är det ju dax för ski and recoveri i Trysil där jag tänkt att åka lite bräda... och då vill jag förbereda mig lite för att få ut så mycket sommmöjligt av den vistelsen... jag är ju ingen träningskille men får nog allt krypa till korset och göra ett tappert försök att få upp min kondis lite... det är ju aldrig försent att göra en förändring.
.
Jag vill ju orka lära mig lite fler trix på min bräda i vinter.
 

Kommentera inlägget här :