Dagen före...

... den stora dagen.
.
Det känns nästan lite overkligt när jag nu sitter här och tänker på att jag ska gifta mig i morgon... jag har under en tid inbillat mig att jag inte är nervös... men visst är jag det... jag vill ju såklart att det ska bli bästa bröllopet i mannaminne... och då kommer naturligtvis mitt kontrollbehov fram... och jag börjar noja på grejer som kan gå fel... det är då som jag behöver ta ett stort andetag... stilla ner mig... och landa i vad det egentligen handlar om... så jag förstår att det enda som betyder någonting är ett enkelt... ja... allt annat är utom min kontroll... och istället för att oroa mig för allt möjligt och omöjligt så ska jag bara njuta av att jag faktiskt ska gifta mig med kvinnan som jag älskar.
.
Love is in the air...
 

Kommentera inlägget här :