Sista dagen...

... i lokalen.
.
Nästa vecka flyttar vi på VågaVa i Halmstad ner på stranden... fr.o.m. måndag och fem veckor framåt hittar ni oss nere vid vår hjärtflagga rakt nedanför hotellet i Tylösand... nytt för i år är att jag och min käresta kommer att gifta oss på samma strand 15 Juli klockan 16.00... och det ser jag fram emot med en lätt pirrig känsla i min mage... det är första gången för oss bägge och planen är naturligtvis att det även är den enda gången vi gifter oss... eller... nja... jag gillar tanken om att förnya löftena efter några år... man kan ju faktiskt gifta sig fler gånger med samma tjej... i vilket fall ser jag fram emot giftemålet... och även om det regnar idag så ser jag även fram emot att finna lite sinnesro på stranden under de närmsta veckorna... lite lugn i själen är ju aldrig fel.
.
I år betyder hjärtflaggan lite extra mycket för mig eftersom jag ju ska gifta mig på stranden.
 

Kommentera inlägget här :