Två steg fram...

... och ett steg tillbaka.
.
Efter lite trixande och fixande så funkar då min blogg igen... jag gjorde som man gör i livet mellan varven... tog ett steg tillbaka och återvände till min gamla bloggadress vagava.blogg.se... just det där med att ta ett steg tillbaka är något som jag behöver göra mellan varven för att kunna ta två steg fram lite senare... oftast handlar det om acceptans... att landa i den verklighet som redan existerar för att kunna göra den förändring som behövs... precis som med drogerna... för så länge som jag förnekar mitt missbruk så är det himla svårt att bli drogfri... tro mig... det tog mig över 30 år innan jag fattade att jag var en beroende... och det var först när jag accepterade det faktumet som jag kunde kapitulera i steg 1... sen... ja då hände det grejer... hoppet jag fick i steg 2... och handlingarna jag kunde göra i steg 3... jag är idag tacksam över att ha ett program som fungarar i ALLA mina angelägenheter.
.
Med ett fungerande program kan jag fortsätta att utvecklas.
 

Kommentera inlägget här :