Knott...

... är vidriga kryp.
.
Jag gillar ju att sätta mig på trappan och vakna på morgnarna... i vanliga fall... men efter några minuter denna morgon så får jag ge upp... knotten vill inte lämna mig ifred... och det är gott om dem... trots att vi har en myggmaskin som tar hand om de flesta av knotten... det var länge sedan det var så många knott som i år... maskinen blir snabbt full och jag vågar knappt tänka mig hur det skulle se ut utan den... men... okej då... jag har haft värre problem i mitt liv... tror jag.
.
Fruktansvärda små varelser... knott.

Kommentarer :

#1: Gunilla

Knott är nog det värsta som finns. Det går inte att vara ute. Har i år köpt en slags myggnät att trä över huvudet så att man kan vara ute en liten stund, så man slipper dom i hår och inne i öronen. Det enda som hjälper är blåst eller en vindmaskin, men, man är ju inte Carola....eller.

Svar: Vidriga små insekter... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :