Nu blir det svårt...

... men inte omöjligt.
.
Det var väl lite med blandade känslor jag gick och la mig igår... 1-1 kändes lite som att vi till slut fick en extra chans för Irland var ju faktiskt ett oväntat svårt motstånd för våra fotbollskillar... nu krävs det ett mirakel mot Italien eller Belgien... vilka för övrigt bjöd oss på en sprakande fotbollsfest när de möttes igår... men som någon sa... "bollen är rund"... och i fotboll kan vad som helst hända... så nu sitter jag här och övertygar mig om att ett mirakel är möjligt... vinst mot både Italien och Belgien så vinner vi ju gruppen... mitt tips idag... Belgien sist i gruppen på noll poäng... Italien spelar oavgjort mot Irland... för allt är ju faktiskt fortfarande möjligt.
.
Fotboll är ett magiskt spel där allt fortfarande är möjligt... heja Sverige.
 
 

Kommentera inlägget här :