En sak...

... i taget.
.
Sakta men säkert så trillar bitarna på plats... tid tar tid och det är väl som det ska med det... nu är det mycket service på agandan och jag håller på att avsluta ett åtagande som jag tagit på mig för några år sedan... och helt ärligt så ska det bli ganska skönt att kliva åt sidan för att kunna focusera på något annat... som ett nytt kontor t.ex... ett rum där jag förhoppningsvis ska kunna få lite mer tid till att göra lite mer av det jag borde ha gjort för ett litet tag sedan... struktur och rutiner är ovärderliga verktyg i min strävan efter livskvallitét... mindre stress och mer tid att njuta av ett för övrigt helt underbart liv... för en sak är ställd utom allt tvivel... jag lever min dröm.
.
Jag sitter på restaurantvagnen med linnedukar och njuter av resan genom livet.
 

Kommentera inlägget här :