Kashmir...

... försäljaren.
.
Jag är ingen försäljare... det är bara att konstatera... för även om jag har de bästa produkterna som går att köpa för en billig penning så krävs det tydligen mer än så... trodde nog att mina fina kashmirprodukter skulle sälja sig själva men så är inte fallet... man måste tydligen visa upp produkterna också... och jag tröttnade ganska snabbt på att förklara vad kashmir egentligen är för material och vilken bra affär man kunde göra... fast å andra sidan... jag vet att mer kommer att visa sig och jag packar fortfarande in min kashmirpåse i min bil när jag åker någonstans... och en vacker dag så hamnar jag väl på exakt rätt ställe i rätt tid... omgiven av människor som ler med hela ansiktet när de känner glädjen av att sätta på sig ett plagg som känns skönare än vad de kunnat våga drömma om.
.
Det är skönt att klä på sig ett kashmirplagg.
 

Kommentarer :

#1: Emma

Jag har faktiskt aldrig haft kashmir på mig, men det sägs ju vara underbart! :)

Svar: Det är det :-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :