Vardagen...

... väntar runt hörnet.
.
Så är då den årliga Trysilresan slut för denna gången... kvar är bara resan hem till vardagen... och kanske låter det tråkigt för några som råkar läsa dessa rader... så låt mig då dementera det med en gång för min "vardag" är faktiskt långt ifrån tråkig... jag lever min dröm på daglig basis... trivs i min relation... har bästa jobbet... jag kan göra denna lista hur lång som helst men kort sagt jag njuter av livet i min vardag... visst kan det uppstå problem och det är inte alla dagar som jag skuttar omkring med ett leende på läpparna... men i det stora hela så lever jag ett liv väl värt att leva... en vecka i Trysil med en bräda under fötterna är underbart... och naturligtvis så tänker jag åka hit även nästa år... men jag får inte glömma bort att en fungerande vardag är en förutsättning för att jag överhuvudtaget ska ha möjligheterna att kunna förverkliga mina drömmar... som att åka bräda t.ex... eller dra iväg till Nepal... eller vad det nu kan vara jag drömmer om... en sak är i alla fall klar... och det är att jag idag lever ett liv där jag kan förverkliga mina drömmar... och jag tror mycket faktiskt handlar om att jag har en "vardag" som jag kan vara nöjd med.
.
Nu stoppar jag undan brädan för detta året... och återgår till äventyren i min fantastiska "vardag".
 

Kommentera inlägget här :